Ko bodoči podjetnik ustanavlja podjetje, je pogosto v dilemi glede objave podatkov. Bo javna objava kontaktnih podatkov v različnih spletnih imenikih koristna?
Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES) je dopolnila pojasnilo z naslovom “Javna objava kontaktnih podatkov” svojih strank pri postopkih vpisa, spremembe in izbrisa gospodarskih družb in drugih subjektov. »Kontaktni podatki niso obvezni, vendar je zelo priporočljivo, da stranka posreduje kontaktni podatek, ki bo služil AJPES za komunikacijo, če bo le-ta v postopku reševanja prijave potrebna. Če stranka želi, da so njeni kontaktni podatki javno objavljeni, pa lahko to označi z izbiro možnosti »kontakt naj bo objavljen,” pojasnjujejo na AJPES-u.
Če pa svojega poslovanja ne želite širiti z novimi strankami in če pri delu potrebujete mir, javna objava vaše telefonske številke ni dobra ideja. In še nasvet: v poslovne namene nikar ne uporabljajte elektronskega naslova, ki ne deluje profesionalno. Naslov »cool.urska@yahoo.com« je morda zvenel primerno v osnovnošolskih letih, ko ste ga odprli. Vstop v poslovni svet je skrajni čas, da si izberete resen elektronski naslov.
Če pa svojega poslovanja ne želite širiti z novimi strankami in če pri delu potrebujete mir, javna objava vaše telefonske številke ni dobra ideja. In še nasvet: v poslovne namene nikar ne uporabljajte elektronskega naslova, ki ne deluje profesionalno. Naslov »cool.urska@yahoo.com« je morda zvenel primerno v osnovnošolskih letih, ko ste ga odprli. Vstop v poslovni svet je skrajni čas, da si izberete resen elektronski naslov.
AJPES še pojasnjuje, da so v primeru, da stranka želi objavo svojih podatkov, dolžni podatke posredovati uporabnikom za ponovno uporabo, ki te podatke lahko objavljajo v svojih storitvah, npr. v spletnih imenikih. In pozor: izbira javne objave podatkov ni več prednastavljena, temveč jo je potrebno izrecno označiti.
VIR: dara.si
Ni komentarjev:
Objavite komentar