Družabne medije morda uporabljate samo za osebne namene, vendar če tega ne uporabljate za svoje majhno podjetje, morda zamujate veliko priložnost. Obstaja nešteto razlogov za sprejemanje socialnih medijev kot orodja, ki vam bo pomagalo doseči poslovne cilje.
Zastavite si cilje in poiščite pravo platformo
Socialni mediji potrebujejo čas in trud, zato je pomembno, da ne poskušate vsega naenkrat. Bolje je, da za začetek izberete eno ali dve socialni platformi in jih dodobra uredite.
Bodite svoj (poslovni) jaz
Ko uvajate svoj nov ali osvežen načrt socialnih medijev, ne pozabite, da imate nadzor nad nastavitvijo tona svojih profilov in kako predstavljajo vaše podjetje. Socialna omrežja ponujajo priložnost, da predstavite osebnost in glas vašega podjetja na svetovni platformi. Ne pozabite, da komunicirate na način, kot bi ga vodili osebno z obstoječimi in potencialnimi strankami: bodite odzivni, angažirani in zvesti svojemu podjetju!
Kakovost nad količino
Glede na različne raziskave, preko 70% ljudi pravi, da objave podjetij, ki jim sledijo, vplivajo na njihove odločitve. Pomembno je ostati aktiven, vendar se zaradi tega ne zatekajte v brezmejno objavljanje. Vsebina, ki jo delite, mora svojim sledilcem na neki način dodati vrednost, biti informativna, koristna ali zabavna.
Meritve so najboljši način za oceno, kako privlačna je vaša vsebina. Če ne uporabljate zunanjega orodja za upravljanje družbenih medijev, ne skrbite, vse družbene platforme prikazujejo statistiko uspešnosti vsebine s pomočjo analitičnih nadzornih plošč za podjetja. S pomočjo teh nadzornih plošč lahko ocenite, katere objave so uspešne in vidite, kaj deluje in kaj ne. Od tam lahko optimizirate svoje taktike družbenih medijev.
Bodite vizualno privlačni
Uporabniki družabnih medijev so vsakodnevno preplavljeni z informacijami in vsebino, zato je pomembno, da delite vizualno privlačno vsebino kadar koli lahko, saj tako pritegne pozornost uporabnikov. Na primer, število ogledov videoposnetkov na Facebooku se konstantno povečuje, prav tako so Instagram vsebine prešle na Instagram stories in Instagram TV.
Sledite trendov
Ne glede na to, ali ste šele začeli, ali je vaš načrt družbenih medijev v polnem razmahu, spremljajte, kaj vaši konkurenti – predvsem vrhunski izvajalci – počnejo na družbenih medijih. Ali delijo videoposnetke, objave na blogu, fotografije ali vsebino tretjih oseb? Ali obstajajo določeni slogi objav, ki spodbujajo večji angažma kot drugi? Nato lahko določite priložnosti in preizkusite, kako jih lahko uporabite v svojem podjetju.
Ključno je biti dosleden in angažiran
Razmislite o tem, da vsak delovni dan določite 10 minut, da se prijavite v svoje profile, se odzovete na kakršne koli komentarje in vidite, kaj se dogaja na vašem profilu in v širšem svetu. Če želite videti pozitivne rezultate, morate biti predani, dosledni in potrpežljivi.
Razširite besedo (zlasti v živo)
Najpomembnejši izziv je pridobiti sledilce, zato je za spodbujanje rasti vredno narediti vse, kar lahko. Razmislite o dodajanju povezanih logotipov v glavo ali spodnjo stran vašega spletnega mesta in vključitev gumbov za skupno rabo družabnih omrežij za katero koli vsebino spletnega mesta. Še en hiter nasvet je, da svoje stranke in sodelavce seznanite z novimi družbenimi profili in jih spodbudite, da vam sledijo.
Socialni mediji potrebujejo čas in trud, zato je pomembno, da ne poskušate vsega naenkrat. Bolje je, da za začetek izberete eno ali dve socialni platformi in jih dodobra uredite.
Bodite svoj (poslovni) jaz
Ko uvajate svoj nov ali osvežen načrt socialnih medijev, ne pozabite, da imate nadzor nad nastavitvijo tona svojih profilov in kako predstavljajo vaše podjetje. Socialna omrežja ponujajo priložnost, da predstavite osebnost in glas vašega podjetja na svetovni platformi. Ne pozabite, da komunicirate na način, kot bi ga vodili osebno z obstoječimi in potencialnimi strankami: bodite odzivni, angažirani in zvesti svojemu podjetju!
Kakovost nad količino
Glede na različne raziskave, preko 70% ljudi pravi, da objave podjetij, ki jim sledijo, vplivajo na njihove odločitve. Pomembno je ostati aktiven, vendar se zaradi tega ne zatekajte v brezmejno objavljanje. Vsebina, ki jo delite, mora svojim sledilcem na neki način dodati vrednost, biti informativna, koristna ali zabavna.
Meritve so najboljši način za oceno, kako privlačna je vaša vsebina. Če ne uporabljate zunanjega orodja za upravljanje družbenih medijev, ne skrbite, vse družbene platforme prikazujejo statistiko uspešnosti vsebine s pomočjo analitičnih nadzornih plošč za podjetja. S pomočjo teh nadzornih plošč lahko ocenite, katere objave so uspešne in vidite, kaj deluje in kaj ne. Od tam lahko optimizirate svoje taktike družbenih medijev.
Bodite vizualno privlačni
Uporabniki družabnih medijev so vsakodnevno preplavljeni z informacijami in vsebino, zato je pomembno, da delite vizualno privlačno vsebino kadar koli lahko, saj tako pritegne pozornost uporabnikov. Na primer, število ogledov videoposnetkov na Facebooku se konstantno povečuje, prav tako so Instagram vsebine prešle na Instagram stories in Instagram TV.
Sledite trendov
Ne glede na to, ali ste šele začeli, ali je vaš načrt družbenih medijev v polnem razmahu, spremljajte, kaj vaši konkurenti – predvsem vrhunski izvajalci – počnejo na družbenih medijih. Ali delijo videoposnetke, objave na blogu, fotografije ali vsebino tretjih oseb? Ali obstajajo določeni slogi objav, ki spodbujajo večji angažma kot drugi? Nato lahko določite priložnosti in preizkusite, kako jih lahko uporabite v svojem podjetju.
Ključno je biti dosleden in angažiran
Razmislite o tem, da vsak delovni dan določite 10 minut, da se prijavite v svoje profile, se odzovete na kakršne koli komentarje in vidite, kaj se dogaja na vašem profilu in v širšem svetu. Če želite videti pozitivne rezultate, morate biti predani, dosledni in potrpežljivi.
Razširite besedo (zlasti v živo)
Najpomembnejši izziv je pridobiti sledilce, zato je za spodbujanje rasti vredno narediti vse, kar lahko. Razmislite o dodajanju povezanih logotipov v glavo ali spodnjo stran vašega spletnega mesta in vključitev gumbov za skupno rabo družabnih omrežij za katero koli vsebino spletnega mesta. Še en hiter nasvet je, da svoje stranke in sodelavce seznanite z novimi družbenimi profili in jih spodbudite, da vam sledijo.
Vir: unijaxs.com
Pozdravljene dame in gospodje, ali nujno potrebujete osebno posojilo ali komercialna posojila ali posojilo za zagon projekta ali nakup hiše ali avtomobila ali potrebujete posojilo za kakršen koli namen? Če je odgovor da, vam svetujem, da se obrnete na Sunshine Financial Group prek {Email: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com} ali {WhatsApp: +447903159998}.
OdgovoriIzbrišiSunshine Financial Group je celovito podjetje za finančne storitve, ki si prizadeva pomagati izboljšati dolgoročne finančne uspehe. Naši prilagojeni programi so zasnovani tako, da pomagajo rasti, zaščititi in ohraniti vaše bogastvo z zagotavljanjem prilagojenih storitev in strokovnega znanja.
Razlog, zakaj se obrnite na Sunshine Financial Group;
- Prijavite se kadarkoli in kjer koli.
- prejemanje gotovine v manj kot 24 urah
- Lahko si izposodite do 20 milijonov evrov
- Brez skritih stroškov.
- subvencionirana obrestna mera 3%
- Dobite možnost, da izberete datum vračila, tedensko, mesečno ali letno, v trajanju 1-30 let.
- Ponujamo zavarovana in nezavarovana posojila
Če vam je bilo težko dobiti posojilo za lastniški kapital pri lokalnih bankah ali drugih finančnih inštitutih, ne skrbite več, saj je to podjetje pomagalo številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami. Ko se prijavite pri Sunshine Financial Group, se prijavite pri zaupanja vrednem podjetju, ki skrbi za vaše potrebe po financiranju. V celotnem postopku boste poskrbeli.
Če potrebujete nujno posojilo v 24 urah, nam za več informacij vljudno napišite spodaj
Kontakt po e-pošti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
Kontakt za WhatsApp: +447903159998