Boljše upravljanje s časom je ključno, če želite v dandanašnjem hitrem tempu uspešno opravljati številne pomembne naloge.
Določite cilje in prioritete: vsako jutro si določite cilje in razmislite, katere naloge morate opraviti, da boste te cilje dosegli. Razporedite jih po pomembnosti.
Najtežje naloge opravite zjutraj: občutek olajšanja vam bo razjasnil misli in okrepil vnemo za nadaljevanje dnevnih obveznosti.
Obsežne naloge razdelite na manjše dele: se zdi obsežna naloga nemogoča misija in jo zato že dlje prelagate? Razdelite jo na manjše dele oziroma dosegljive cilje in skoraj zagotovo ne boste več odlašali.
Recite »ne«: če nimate časa za klepet ali druge naloge, bodite iskreni. Samo če znate reči »ne«, se boste lahko skoncentrirali na svoje delo.
Dodelite delo drugim: Ne morete in niti ni treba vsega opraviti sami. Delegirajte naloge: dodelite jih – vsaj delno – drugim in dovolite, da vam pomagajo. Številne naloge pa lahko zaupate tudi izkušenim davčnim in pravnim svetovalcem.
Izogibajte se več nalogam hkrati: »multitasking« je beseda, ki jo pogosto slišimo, a žongliranje z več nalogami ni lahko ter povzroča napake. Skoncentrirajte se na eno nalogo naenkrat in jih opravite eno za drugo.
Podobne naloge opravite skupaj: poskusite najprej odgovoriti na vsa elektronska sporočila, nato opraviti vse telefonske klice in tako naprej – opravite vsako skupino podobnih nalog posebej. To je bolj produktivno kot večkratna prekinitev obsežne naloge, da bi vsakokrat odgovorili na eno elektronsko sporočilo.
Ni nujno, da ste popolni: ne zapravljajte časa in energije za vsako malo podrobnost, osredotočite se na celotno sliko.
Uredite svoj delovni kotiček: razmetano delovno mesto ne spodbuja motivacije. Poskrbite, da bo sedenje za delovno mizo prijetno in delo za njo se bo zdelo lažje.
Ne pozabite na odmore: odmori omogočijo organizmu, da zbere dovolj moči za soočanje z nadaljnjim delom. Torej redno si privoščite odmore in se nato spet lotite dela s polno močjo.
Ni nujno, da ste popolni: ne zapravljajte časa in energije za vsako malo podrobnost, osredotočite se na celotno sliko.
Uredite svoj delovni kotiček: razmetano delovno mesto ne spodbuja motivacije. Poskrbite, da bo sedenje za delovno mizo prijetno in delo za njo se bo zdelo lažje.
Ne pozabite na odmore: odmori omogočijo organizmu, da zbere dovolj moči za soočanje z nadaljnjim delom. Torej redno si privoščite odmore in se nato spet lotite dela s polno močjo.
VIR: www.data.si
Ni komentarjev:
Objavite komentar