S pametno izbiro lahko stroške voznega parka znižate tudi za tretjino, odpovejte se luksuzu, nakup pa financirajte z lizingom.
Vozni park podjetij se je zadnja leta zaradi ustavitve vlaganj vanj močno postaral in je potreben obnove. Nakup novih osebnih ali dostavnih avtomobilov je pri starem voznem parku nujen zaradi več razlogov.
Vozni park podjetij se je zadnja leta zaradi ustavitve vlaganj vanj močno postaral in je potreben obnove. Nakup novih osebnih ali dostavnih avtomobilov je pri starem voznem parku nujen zaradi več razlogov.
Stara vozila prinašajo višje stroške vzdrževanja, saj so popravila pogostejša, poraba goriva je večja, varnost pa slabša. S pametno obnovo voznega parka je te stroške mogoče znižati tudi za tretjino, na to pa lahko podjetja in posamezniki vplivajo predvsem s pametnejšo, skromnejšo izbiro vozil.
Prvi korak je izbira avtomobila, ki naj bo razred nižje, denimo namesto poslovnega avtomobila srednjega razreda bo marsikomu zadoščal manjši in dostopnejši službeni avto, dodatne prihranke pa ponujajo cenejše blagovne znamke.
Pomembna je tudi izbira motorja - denimo za razred manjši dizelski motor, sodobni bencinar (za tiste, ki prevozijo manj kilometrov) ali hibrid lahko prinese velike prihranke pri porabi goriva in servisih. Upad vrednosti varčnega rabljenega vozila pa je po nekaj letih uporabe precej manjši kot pri močnejšem in z gorivom bolj potratnem avtomobilu. Prihranke omogoča tudi pametna izbira opreme. Osnovni paketi opreme danes ponujajo vse, kar kupec potrebuje, in so hkrati cenejši kot razkošni paketi. Doplačilo za bogatejšo opremo se pri prodaji rabljenega vozila skoraj v celoti izniči, torej gre skoraj v celoti za dodaten strošek.
Strošek voznega parka je najlaže nadzorovati s poslovnim najemom oziroma operativnim lizingom, Vanj so lahko vključene vse storitve povezane z uporabo vozila: obvezno in kasko zavarovanje, vzdrževanje vozila (servisi in podobno), pnevmatike, registracija, tehnični pregled in podobno. Ker so za celoten čas najema znani prav vsi stroški uporabe vozila, to podjetju omogoča natančno planiranje denarnega toka.
Podjetja, ki se odločijo za poslovni najem, lahko prosta denarna sredstva, ki bi jih drugače namenili za nakup avta, investirajo v kaj drugega, saj jim novega vozila ni treba plačati v enem znesku. Pri poslovnem najemu se bilanca stanja ne povečuje, saj avto vodi kot osnovno sredstvo lizing hiša. Mesečna najemnina se v izkazu uspeha vodi kot odhodek iz poslovanja.
VIR: https://pro.finance.si
Ni komentarjev:
Objavite komentar