Izterjava dolga zajema postopke, katerih cilj je, da podjetje od stranke dobi znesek, ki mu pripada zaradi opravljene storitve oziroma izdelkov, ki ji jih je dostavil. Ker stranka do predvidenega roka zneska ni izplačala, se znesek smatra kot dolg.
Izterjava dolga je nekaj, česar se podjetje lahko loti samostojno, lahko pa v te namene najame agencijo za izterjavo. V raznovrstni ponudbi se je dostikrat težko odločiti, katerega ponudnika izbrati. Spodnji napotki so vam lahko v pomoč:
Upoštevajte celotni znesek, ne le začetno ceno
Celotni znesek, ki ga želite izterjati od stranke, predstavlja osnovo, od katere agencija pobere določen delež. Vendar pa to ni edini kriterij, ki določa, kateri od ponudnikov je najcenejši. Velikokrat je v skupno ceno storitve zajetih še več postavk, zato je pametno, če vse to upoštevate pri izbiri agencije. Ne spreglejte torej drobnega tiska. Le na tak način boste lahko naredili realno primerjavo med cenami ponudnikov.
Priporočila in izkušnje
Ko se odločate za izbiro agencije za izterjavo dolga, je dobro, če pri tem upoštevate mnenje strank, ki so že koristile njihove storitve. Na tak način boste dobili informacije iz prve roke in se boste lahko skladno s tem tudi bolje odločili. Informacije lahko dobite preko interneta, če pa osebno poznate koga, ki ima dobre izkušnje s katero od agencij za izterjavo dolga, pa še toliko bolje. Agencije, ki že dlje časa delujejo na trgu oziroma imajo zaposlene strokovnjake z dolgoletnimi izkušnjami, so bolj zanesljive in jim lahko bolj zaupate, da bodo delo opravile res kakovostno.
Odnos s stranko
Preden se odločite za agencijo za izterjavo dolga, se prepričajte na kakšne načine pristopa do strank. ta kriterij je namreč zelo pomemben, saj posredno vpliva tudi na to, da boste z vašimi strankami uspeli ohraniti dobre odnose na dolgi rok. Zaposleni v agenciji naj bi do strank dostopali spoštljivo in profesionalno.
Preden se odločite za agencijo za izterjavo dolga, se prepričajte na kakšne načine pristopa do strank. ta kriterij je namreč zelo pomemben, saj posredno vpliva tudi na to, da boste z vašimi strankami uspeli ohraniti dobre odnose na dolgi rok. Zaposleni v agenciji naj bi do strank dostopali spoštljivo in profesionalno.
VIR: https://mladipodjetnik.si
Ni komentarjev:
Objavite komentar