Dopis je najbolj
uporabljeno in običajna komunikacijsko sredstvo, ki ga uporabljamo v poslovnem
svetu.
Poleg vizualnih in
oblikovnih pravil glede priprave dopisa, določa Zakon o gospodarskih družbah (ZGD-1)
tudi obvezne informacije, ki jih mora poslovni subjekt navesti na dopisu.
Vizualna podoba
Vizualna podoba
podjetja je sestavljena iz različnih
elementov, ki dajejo podjetju večjo
prepoznavnost in lastno identiteto na trgu. K celostni grafični podobi spadajo
vsi vizualni elementi, ki predstavljajo podjetje, kot so: logotip podjetja,
spletna stran, vizitka, dopisi, računi, email itd.. Vsi ti elementi poleg poslovnih
informacij prinesejo tudi učinek »kako zgleda podjetje«.
Za podjetja, ki se
želijo predstaviti na tržišču kot urejena in biti prepoznavna, je priporočljivo, da imajo urejeno celotno
grafično podobo. Strokovnjaki temu
preprosto pravijo CGP.
Obveščanje o registrskih podatkih
45. člen Zakona o
gospodarskih družbah (ZGD-1) določa da:
vsi dopisi, ki jih
družba pošlje, morajo poleg celotne firme in sedeža družbe vsebovati tudi
registrski organ, pri katerem je družba vpisana in matično številka družbe. Pri
družbi z omejeno odgovornostjo in delniški družbi je treba navesti tudi znesek
osnovnega kapitala in znesek še nevplačanih vložkov.
Če želimo s poslovnim dokumentom
doseči najboljši učinek, moramo biti
pozorni tako na pravno-formalno vsebino kot na CGP.
Vir: ZGD-1, Hutamanama blog
Ni komentarjev:
Objavite komentar