torek, 14. marec 2017

20 nebolečih trikov za znižanje stroškov

Vsak podjetnik si želi oklestiti nepotrebne stroške in privarčevati denar. Zakaj bi zapravljal denar za stvari, ko pa mu ga ni treba? Pred vami je 20 popolnoma nebolečih trikov, s katerimi boste uspešno znižali stroške.

Če ste kdaj poskušali znižati stroške in poskušali prečrtati nekaj trenutnih izdatkov, potem veste, kako težko je to. Lažje, kot reči.

1. Produkt dostavite sami  
Če se stranka nahaja v vaši okolici, ji produkt dostavite kar sami. S tem boste oklestili strošek dostave. Večini strank se bo vaša poteza zdela dobra – tako se bo obraz podjetja, pri katerem so kupili produkt, znašel kar na njihovih vratih. 

2. Razmišljajte širše 
Nadomestite obstoječe žarnice, ki razsvetljujejo vaše delovne prostore, z varčnimi žarnicami. Morda bo prvi vložek nekoliko višji, a te imajo daljšo življenjsko dobo. Zapomniti si, kamen na kamen – palača.

3. Jejte manj razkošno  
Če vsak dan zaidete v eno od restavracij, tam pa naročite najrazkošnejšo jed, razmislite, kako bi lahko lakoto potešili na cenejši način. Svoje sodelavce povprašajte, kaj ponavadi jedo in česa si želijo. 
V kolikor vam prostor v vaši kuhinjici dopušča, razmislite o manjšem kuhalniku ali pa mikrovalovni pečici. Jed si pripravite doma, v svoj jedilnik pa vnesite čim več zelenjave, sadje in drugih kakovostnih sestavin. Te vas bodo držale ´pokonci´. 

4. Spremljajte davke 

Naj vas konec davčnega obdobja ne preseneti.

5. Kupujte na zalogo  
Razmislite, kaj vaše podjetje potrebuje na dnevni bazi. Napišite si seznam potrebščin in jih kupite na zalogo. Tako boste precej oklestili stroške, saj boste privarčevali tako na času kot tudi na potnih stroških. Morda vam bo trgovec ponudil tudi popust.

6. Uporabljajte prava orodja  
Ne glede na to, ali optimizirate postopke v podjetju ali pa na novo postavljajte podjetje, so vam v pomoč različna orodja in platforme, s katerimi lahko oklestite stroške in naredite postopke bolj učinkovite. Poskusite orodja, kot so Infusionsoft, Saleswhale, DueCourse in Asana.

7. Najemite zunanje sodelavce  
Če ste lastnik podjetja, morda bolj malo veste o grafičnem oblikovanju. Morda ste podjetnik, vendar o programiranju aplikacije, ki si jo želite razviti, ne veste nič. V pomoč so vam samostojni podjetniki, ki so specializirani na področjih, kjer ste sami šibki.

8. Sodelavcem dajte občutek moči   
Najboljši način za znižanje stroškov je, da daste vsem zaposlenim občutek, da so lastniki. Na ta način bodo privarčevali denar na svoj način. Tiste, ki bo uspelo znižati stroške, pa seveda ustrezno nagradite.

9. Najdite stranke, a brez finančnega vložka
Poskrbite, da se bo vaša spletna stran oziroma trgovina prikazovala med organskimi zadetki. Zato je pomembno, da delate na SEO optimizaciji. Tako boste zmanjšali strošek, ki ste ga prej namenjali oglaševanju.

10. Privarčujte med prodajo
Začnite s temeljitim nadzorom stroškov prodaje. Če se morate odpraviti na daljšo službeno pot, da bi na cilju predstavili svoj produkt, razmislite, kakšno potovanje bo najbolj ugodno za vašo denarnico.


11. Bodite odgovorni 
Ne ozirajte se na konkurenco in prijatelje podjetnike, ki uporabljajo najbolj sodobne programe. Bodite spoštljivi in odgovorni do prisluženega denarja. Namenjajte ga le tistim stvarem, ki jih resnično potrebujete.

13. Učite se, ne da bi odprli denarnico  
Namesto da zapravljate na stotine evrov za udeležbo na konferencah, na katerih naj bi osvojili nove veščine (pa jih ne), razmislite o tečajih in izobraževanjih, ki so vam na voljo prek spleta. Platforme, kot sta Lynda in Udemy, vam lahko dajo bogato znanje.

14. Preglejte dvakrat 
Vsak podjetnik mora dvakrat pregledati vsako stvar, še posebej račun. Ne boste verjeli, kolikokrat pride do napak na računih. Zakaj bi plačali več, kot bi morali?

15. Bodite odprti za novosti 
Izdelajte si vsaj tri scenarije, preden opravite večji nakup produkta ali storitve, ki jo nujno potrebujete v podjetju. Zagotovo si želite dobiti najboljšo ponudbo.

16. Vedno plačujte v roku
Dober način, kako oklestiti nepotrebne stroške, je zmanjšanje stroškov opominov. Morda se plačilo enega opomina ne sliši veliko, a v enem letu se lahko nabere kar velika vsota.

17. Varčujte s papirjem  
Če potrebe po tiskanju ni, potem ne tiskajte. Račune lahko pošiljate v e-obliki, s čimer boste privarčevali tako na papirju, kartuši, pisemskih ovojnicah, znamkah in času. Uporabljajte oblačne storitve, PDF oblike in začnite varčevati na preprost način. S tem pa boste veliko uslugo naredili tudi našemu planetu.

18. Razmislite o virtualni pisarni  
Najem delovnih prostorov je lahko velik strošek. Razmislite, ali lahko vaše delo poteka izven pisarn? Nekateri sodelavci si želijo delati od doma, drugi v poslovnih prostorih. Tem lahko ponudite delo v coworking prostorih, ki so dober nadomestek za pisarne. Coworking lahko najamete tudi bližje njihovemu domu in jim tako olajšate vsakdan.

19. Merite in testirajte
Se trenutno oglaševanje izplača? Se vaši vložki povrnejo? Kakšno stopnjo konverzije dosegate? Pogovorite se s svojim marketing oddelkom in razmislite o izboljšanju metrik.

20. Vse se vrti okoli kupca  
Eden od načinov, kako lahko znižate stroške, je, da investirate svoj čas v svojo stranko. Elektronska sporočila, družabna omrežja in na roko napisane zahvale so korak naprej v komunikaciji z uporabnikom.

Ko se uporabnik počuti povezanega s podjetjem, bodo novico z veseljem delili med druge. Svoje prijatelje, znance in družino. Na kavi ali pa na družabnih omrežjih. Tako vam bodo pomagali širiti vaš glas. Brezplačno.

VIR: mladipodjetnik.si

Ni komentarjev:

Objavite komentar