Ob odločanju za nakup izdelkov ali storitev potencialni kupci ponavadi najprej preverijo, ali je podjetje, ki stoji za njimi, ugledno in vredno zaupanja. Veliko težo pri njihovi odločitvi ima blagovna znamka, a to ni edini razlog, zakaj se splača opraviti registracijo blagovne znamke.
- je učinkovito komunikacijsko orodje
- omogoča, da vas stranke hitreje najdejo
- dovoljuje, da učinkoviteje delujete na internetu in družabnih omrežjih
Ko bodo potencialni kupci na spletu ali družabnih medijih iskali vaše podjetje, bodo najprej poiskali ime vaše blagovne znamke. Ker vas bodo hitreje našli, boste na svojih spletnih kanalih imeli več prometa, kar pa vam bo posledično prineslo višje dobičke.
- je dragocena pridobitev, ki ves čas pridobiva na vrednosti
- v ekipo privablja sposobne in delovne posameznike
- ne predstavlja visokega stroška
- lahko traja neomejeno dolgo
VIR: mladipodjetnik.si
Ni komentarjev:
Objavite komentar