sreda, 10. maj 2017

7 koristi registracije blagovne znamke


Ob odločanju za nakup izdelkov ali storitev potencialni kupci ponavadi najprej preverijo, ali je podjetje, ki stoji za njimi, ugledno in vredno zaupanja. Veliko težo pri njihovi odločitvi ima blagovna znamka, a to ni edini razlog, zakaj se splača opraviti registracijo blagovne znamke.

Blagovna znamka:
  • je učinkovito komunikacijsko orodje
Ljudje blagovne znamke povezujejo z ugledom in prestižem podjetja. Ni toliko pomembno, ali vašo blagovno znamko sestavljajo besede, črke, številke ali slike; bistveno pomembneje je, da ste pri njeni uporabi konstantni, saj boste le tako sčasoma zgradili blagovno znamko, ki bo ljudem obljubila kakovostno blago ali storitve.
  • omogoča, da vas stranke hitreje najdejo
Skoraj vsako tržišče je dandanes nasičeno s konkurenti, zato je pomembno, da svoje podjetje jasno ločite od konkurence. Z blagovno znamko boste poskrbeli, da se vaše potencialne stranke ne bodo obračale h alternativam, temveč bodo nakup opravile pri vas.
  • dovoljuje, da učinkoviteje delujete na internetu in družabnih omrežjih
Ko bodo potencialni kupci na spletu ali družabnih medijih iskali vaše podjetje, bodo najprej poiskali ime vaše blagovne znamke. Ker vas bodo hitreje našli, boste na svojih spletnih kanalih imeli več prometa, kar pa vam bo posledično prineslo višje dobičke. 
  •  je dragocena pridobitev, ki ves čas pridobiva na vrednosti
Blagovna znamka lahko z malo truda ves čas pridobiva na vrednosti. Bolj kot boste delali na ugledu vašega podjetja, več bo vredna vaša blagovna znamka - vi pa boste imeli več potenciala za rast podjetja in širitev na druga tržišča.
  • v ekipo privablja sposobne in delovne posameznike
Večina ljudi se pri izbiri bodočega delodajalca raje kot za visoko plačo odloči za priznano in ugledno podjetje. V kolikor boste imeli registrirano blagovno znamko, na ugledu katere boste redno delali, bo to v vaše podjetje privabilo dober delovni kader, ki bo delo opravljal z veseljem.
  • ne predstavlja visokega stroška 
V primerjavi z vsemi prednostmi, ki jih prinaša blagovna znamka, je strošek njene registracije zanemarljiv. Cene se sicer razlikujejo glede na državo, v kateri želite vložiti prijavo za zaščito blagovne znamke.
  • lahko traja neomejeno dolgo
Registrirana blagovna znamka velja 10 let od dneva, ko je bila vložena prijava. Njena veljavnost se lahko ob koncu izteka tega obdobja neomejeno podaljšuje za enako obdobje. Veliko danes najbolj priznanih blagovnih znamk obstaja že več desetletij: blagovna znamka Mercedes je bila tako prijavljena že leta 1900, Pepsi-Cola pa 1896.

VIR: mladipodjetnik.si

Ni komentarjev:

Objavite komentar