sreda, 9. november 2016

Dopis kot del celotne predstavitve podjetja


Dopis je najbolj uporabljeno in običajna komunikacijsko sredstvo, ki ga uporabljamo v poslovnem svetu.

Poleg vizualnih in oblikovnih pravil glede priprave dopisa,  določa Zakon o gospodarskih družbah (ZGD-1) tudi obvezne informacije, ki jih mora poslovni subjekt navesti na dopisu.

Vizualna podoba

Vizualna podoba podjetja je sestavljena  iz različnih elementov,  ki dajejo podjetju večjo prepoznavnost in lastno identiteto na trgu. K celostni grafični podobi spadajo vsi vizualni elementi, ki predstavljajo podjetje, kot so: logotip podjetja, spletna stran, vizitka, dopisi, računi, email itd.. Vsi ti elementi poleg poslovnih  informacij prinesejo tudi učinek  »kako zgleda  podjetje«.

Za podjetja, ki se želijo predstaviti na tržišču kot urejena in biti prepoznavna,  je priporočljivo, da imajo urejeno celotno grafično podobo.  Strokovnjaki temu preprosto pravijo CGP.

Obveščanje o registrskih podatkih

45. člen Zakona o gospodarskih družbah (ZGD-1) določa da:

vsi dopisi, ki jih družba pošlje, morajo poleg celotne firme in sedeža družbe vsebovati tudi registrski organ, pri katerem je družba vpisana in matično številka družbe. Pri družbi z omejeno odgovornostjo in delniški družbi je treba navesti tudi znesek osnovnega kapitala in znesek še nevplačanih vložkov.

Če želimo s poslovnim dokumentom doseči najboljši učinek,  moramo biti pozorni tako na pravno-formalno vsebino kot na CGP.

Vir: ZGD-1, Hutamanama blog

Ni komentarjev:

Objavite komentar