petek, 24. avgust 2018

Državni uradi so dobili oceno 4,5

Ste pred kratkim imeli opravek na kakem od državnih uradov? Ste zadovoljni z njihovimi storitvami? Večina strank je zadovoljnih.

Tako je vsaj pokazal pilotni projekt Merjenja zadovoljstva strank na upravnih organih, ki je pod naslovom “Zaupajte nam vašo izkušnjo” potekal med 17. januarjem in 30. junijem 2018. Znani so prvi rezultati: državni uradi so dobili povprečno oceno za storitve upravnih organov 4,5 (na lestvici od 1 do 5).

Upravne enote, FURS in GURS ter občine

V projektu Merjenja zadovoljstva strank na upravnih organih so sodelovali organi državne in lokalne uprave:
  • upravne enote Grosuplje, Krško, Ljubljana in Jesenice,
  • finančna urada Kranj in Postojna,
  • območni geodetski upravi Nova Gorica in Ptuj) in
  • štirje organi lokalne samouprave: občine Jesenice, Komen, Postojna in Slovenske Konjice.
V dvanajstih upravnih organih, kjer je potekal projekt, so prejeli izpolnjenih 6.500 anket. Vprašanja v anketah so se nanašala predvsem na zadovoljstvo strank z vljudnostjo, pozornostjo, strokovnostjo in usposobljenostjo javnih uslužbencev, s katerimi so bili v stiku. K izpolnjevanju anket so stranke spodbujali anketarji na terenu.
Zanimalo jih je, kje so informacije iskali in kako koristne so bile. Stranke so lahko tudi posebej izpostavile karkoli v zvezi z njihovo izkušnjo pri upravni storitvi.
 
Državni uradi so z oceno zadovoljni

Ministrstvo za javno upravo je z rezultati zadovoljno. “Vložek, ki ga upravni organi zadnja leta namenjajo kakovosti javnih storitev in boljšim odnosom z uporabniki, se jasno kaže tudi pri rezultatih. Potrebe uporabnikov javnih storitev so organi postavili v središče, kar pozitivno vpliva tudi na zadovoljstvo strank,” so sporočili z ministrstva.

Analiza je namreč pokazala, da so stranke v večini zadovoljne z organi, kjer opravljajo javne storitve. Povprečne ocene (od 1 do 5) se gibljejo okoli 4,5. Več kot 90 odstotkov strank je bilo zadovoljnih in zelo zadovoljnih.
Vprašali so jih tudi, ali so se predhodno pozanimali o postopku in dokumentih, ki jih za posamezno storitev potrebujejo. Zanimivo, da jih je kar 55 odstotkov pred odhodom na državni urad poiskalo potrebne informacije. Informacije na portalu e-Uprava in spletnih straneh organov so sicer ocenili kot koristne, a še vedno se najbolj zanesejo na napotke sorodnikov in znancev. Na ministrstvu dodajajo, da morajo uporabniki prepoznati prednost svoje aktivne vloge pri oblikovanju boljših storitev.

VIR: data.si

Ni komentarjev:

Objavite komentar